استان ها

خودروی قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده قاچاق به ارزش۶۰ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پلدختر حین رصد محور خوزستان – خرم آباد به یک دستگاه کامیون کشنده فاقد پلاک مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افرود: با بررسی مدارک مشخص شد خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است که با هماهنگی مقام قضائی توقیف و مالک آن نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروی توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سردار الهی بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

کشف بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و کشف ۱۲۲ میلیارد و ۹۷۰ ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار الهی بیان کرد: در اجرای این طرح ۶۴ خرده فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که ۷۳ کیلو و ۵۸۵ گرم انواع مخدر و ۱۲ هزار و ۲۵۷ حبه قرص روان گردان از آنان کشف و ۱۴۲ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

وی کشف ۲ هزار و ۶۹۴ قلم انواع لوازم آشپزخانه، کولرگازی، لباس، مواد دخانی و سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال، توقیف ۱۵ دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی )، چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۱۰ نفر در این خصوص را از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری ۳۶ سارق و سه مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در راستای اجرای دستور قضائی ۱۳۹ نفر همچنین ۳۲ اراذل و اوباش دستگیر شدند و ۱۱۰ دستگاه خودرو و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا