اخبار

رئیس سازمان خصوصی سازی: چهار هزار ملک در قالب مولدسازی فروخته می شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: چهار هزار ملک به ارزش ۱۰۰ همت ( هزار ملیارد تومان) برای فروش در قالب مولدسازی به زودی آماده واگذاری است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛ «ابراهیم بازیان» شامگاه سه شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار کرد: مقدمات قانونی برای فروش ۲ هزار و ۵۰۰ ملک در قالب مولدسازی انجام شده و به زود یک هزار و ۵۰۰ ملک دیگر نیز پس از طی تشریفات اداری آماده واگذاری می شود.

وی افزود: از محل فروش این املاک، زمینه تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام عمرانی فراهم می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: آماده سازی املاک مازاد دستگاه ها برای فروش و تامین نقدینگی برای تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام، زمان‌بر است که با ایجاد یک سری تغییرات در دستور العمل ها، به دنبال کاهش فرایندهای اداری هستیم.

بازیان عنوان کرد: به واسطه این که مولدسازی در کشور تعریف نشده بود شاهد یک سری مقاومت های دستگاه ها برای اعلام اموال مازاد بودیم که با پیگیری های انجام شده بخشی از این مشکلات رفع شده اما همچنان گرفتاری هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته یک آسیب شناسی کلی از دلایل تاخیر در اعلام اموال مازاد دستگاه ها و همچنین مشکلات اجرایی از زمان اعلام تا آمادگی برای فروش انجام شد که نتایج آن در رفع بسیاری از اشکالات موجود اثرگذار است.

رئیس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد: تا هفته آینده شرح جدیدی از مولدسازی شامل وظایف و ماموریت دستگاه های اجرایی با یک سری تفویض اختیار به استان ها ابلاغ می شود.

بازیان با اعلام این که موضوع مولدسازی راهبرد شهید آیت الله رئیسی برای استفاده بهینه از منابع موجود بوده، گفت: این موضوع در استان بوشهر با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/ef12

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا