استان ها

محموله ۶۰ میلیارد ریالی آجیل قاچاق در لرستان توقیف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تانکر حامل ۱۱ تن و ۲۶۸ کیلوگرم مغز بادام درختی و بادام هندی و گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این استان توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری محور “آزاد راه خرم آباد- پل زال”، به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، چهار هزار و ۲۹۹ کیلوگرم مغز بادام درختی، پنج هزار و ۱۳۰ کیلوگرم بادام هندی و یک هزار و ۸۳۹ کیلوگرم گردو خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی که به طرز ماهرانه ای در داخل تانکر حمل مواد سوختی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: برابر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده که یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

خودروهای حامل البسه قاچاق در پلدختر متوقف شدند

فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پلدختر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف ۲ هزار و ۷۵۵ ثوب لباس زنانه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ گراوند اظهارداشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و ۲ خودرو توقیف، و متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/1j2u

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا