اقتصاد بین الملل

هشدار میلیاردر آمریکایی درباره آینده سخت اقتصادی

جف بزوس، بنیانگذار آمازون، جدیدترین مدیر شرکتی است که در مورد وضعیت اقتصادی جهان هشدار داده و می‌گوید که شاید آینده سخت‌ تری در پیش باشد.

رئیس‌ و مدیرعامل سابق غول خرده‌ فروشی آنلاین در توییتی که اخیرا منتشر کرد، نظراتی را که دیوید سولومون، مدیر اجرایی گلدمن ساکس  به CNBC ارائه کرد، تکرار کرد.

بزوس در اظهار نظری که به کلیپی از مصاحبه سولومون  ضمیمه شده است، گفت: « بله، احتمالات نشان می‌دهد که باید برای آینده بحرانی خود را آماده کنیم.»

میلیاردر آمریکایی

سولومون، رئیس غول مالی وال استریت، گفته که زمان آن فرا رسیده است که هم رهبران شرکت‌ ها و هم سرمایه‌ گذاران خطرات ایجاد شده را درک کنند و بر اساس آن آماده شوند.

سولومون پس از آن صحبت کرد که شرکتش به تازگی نتایج سود سه ماهه ای را منتشر کرده بود که برآوردهای وال استریت را شکست داد. با این حال، او گفت که با توجه به اینکه اقتصاد با تورم مداوم بالا و تلاش فدرال رزرو برای کاهش قیمت ها از طریق یک سری افزایش نرخ بهره تهاجمی مواجه است، ممکن است رکود در آینده نزدیک باشد.

سولومون گفت: «من فکر می کنم باید انتظار داشته باشید که نوسانات بیشتری در آینده وجود داشته باشد. این بدان معنا نیست که ما یک سناریوی اقتصادی دشوار داریم. اما شانس بالایی وجود دارد که در ایالات متحده دچار رکود شویم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا