اخبار

گام جدید عربستان در مسیر سازش با صهیونیسم/ حضور مسئول رژیم صهیونیستی در اجلاس اقتصادی ریاض

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «سامر حاج یحیی» رئیس بانک لئومی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه دوم آبان ماه وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.

این مسئول رژیم صهیونیستی قرار است پنجشنبه در پنجمین اجلاس سرمایه گذاری در ریاض و در جلسه‌ای باعنوان «تغییرات بانکی در جهان و سرمایه گذاری اقتصاد جهانی بعد از همه‌گیری» سخنرانی کند.

در حالی که بانک لئومی، یکی از دو بانک بزرگ رژیم صهیونیستی، از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده است، اما سازمان دهندگان کنفرانس سرمایه گذاری آینده قصد حضور سامر حاج یحیی، رئیس بانک لئومی را تایید کردند.

در روز اول کنفرانس تعدادی از مدیران ارشد وال استریت از جمله جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان و دیوید سولومون، رئیس گلدمن ساکس و تعدادی از مهمانان حضور داشتند.

در همین حال، شاچار ساگیو، ورزشکار المپیکی صهیونیست، قرار است در مسابقات سوپرلیگ سه گانه که آخر هفته در عربستان سعودی برگزار می‌شود، شرکت کند و او اولین صهیونیستی باشد که پس از ورود به این کشور با ویزای ویژه، در این کشور مسابقه می‌دهد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دو روز پیش در سخنانی فاش کرد که عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های عربی با تل‌آویو با موافقت و چراغ سبز عربستان سعودی صورت گرفته است و ریاض در مسیر سازش تدریجی با این رژیم گام نهاده است.


 

لینک کوتاه:   https://fesadsetiz.ir/0yqb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا