اخبار

امضای قرارداد همکاری در حوزه فروش پوشش های سیلیکونی RTV در صنعت برق

با انعقاد قراردادی میان شرکت دانش بنیان نانو بسپار سپهر و شرکت مهندسی برق و انرژی لیان مهرگان صنعت، همکاری در حوزه فروش پوشش های سیلیکونی RTV در صنعت برق صورت می‌گیرد.

این مراسم با حضور آقای دکتر محمدرضا قاسمی، مدیرعامل شرکت مهندسی برق و انرژی لیان مهرگان صنعت، آقای دکتر نیما حق‌شناس رئیس هیات‌مدیره شرکت نانو بسپار سپهر و همچنین آقای محمد ابراهیمی ممقانی رئیس هیات‌مدیره شتابدهنده فراز (فراز ونچرز)، در روز دوشنبه ۲۱ آذر‌ماه ۱۴۰۱ در دفتر هلدینگ صنایع نانوتک آینده برگزار شد.

براساس توافق صورت‌گرفته میان شرکت مهندسی برق و انرژی لیان مهرگان صنعت و شرکت نانو بسپار سپهر و همچنین حمایت شتابدهنده فراز و هلدینگ صنایع نانوتک آینده، همکاری دوجانبه‌ای به مدت ۷ سال در جهت انعقاد و اجرای قرارداد‌های تولید و اعمال پوشش سیلیکونی RTV برای مشتریان داخل کشور صورت می‌گیرد.

شرکت نانو بسپار سپهر که از جمله شرکت‌های مورد حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو می‌باشد، نمونه نیمه‌صنعتی محصول خود (پوشش سیلیکونی RTV) را به کمک حمایت‌های برنامه نانواستارت‌آپ در سال ۱۴۰۱ توسعه داده است و در حال حاضر با همکاری شتابدهنده فراز (فراز ونچرز) تولید صنعتی محصول خود را آغاز کرده است.

شرکت مهندسی برق و انرژی لیان مهرگان صنعت نیز از جمله مجموعه‌های فعال در صنعت برق کشور است که در زمینه تامین قطعات، پوشش‌ها، تجهیزات و سایر ملزومات صنعت برق و انرژی فعالیت می‌کند.

وجود آلودگی، گرد و غبار و شرایط پیچیده آب و هوایی در نقاط مختلف کشور موجب شده است، کارایی و دوام مقره‌های برق با چالش‌های جدی مواجه گردد بطوریکه این امر در سالیان گذشته باعث قطعی برق و خاموشی‌های جنوب کشور شده است. پوشش‌های سیلیکونی برای حفاظت از مقره‌های برق در مقابل شرایط آب و هوایی خاص طراحی و ساخته می‌شوند و عموما یک کالای وارداتی هستند. نمونه‌های چینی این محصول کیفیت مطلوبی ندارند و نمونه‌های اروپایی به دلیل تحریم و نوسانات ارز به راحتی در دسترس صنایع کشور نیستند. شرکت دانش‌بنیان نانو بسپار سپهر به فناوری ساخت این نوع پوشش‌ها بر پایه سیلیکون دست یافته است و تمامی استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های کیفی توانیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/s9l1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا