اردبیل

تردد بیش از ۶۹ هزار وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله‌ سوار

لطف‌ اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی‌ بیله‌ سوار اظهار کرد: از بین ۶۹ هزار و ۱۴۷ وسیله نقلیه، ۳۹ هزار و۵۴۲ دستگاه وارد و ۲۹ هزار و ۶۰۵ دستگاه نیز از پایانه مرزی بیله‌ سوار طی ۶ ماه گذشته خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۴۵ هزار و ۹۷۱ دستگاه از مرز بیله‌ سوار تردد کرده بودند افزود: در ۶ ماهه امسال افزایش ۵۰ درصدی را در تردد وسیله نقلیه شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله‌ سوار تردد ۶۸ هزار و ۱۹۶ دستگاه کامیون را در ۶ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله‌سوار یادآور شد وتصریح کرد: از این تعداد بیش از ۳۹ هزار دستگاه وارد و ۲۹ هزار و ۱۳۲ دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۲۲۳ درصدی تردد وسیله نقلیه اتوبوس در پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و ادامه داد: در این مدت ۹۲۸ دستگاه از مرز تردد کرده‌اند که در۶ ماهه سال گذشته این رقم ۲۸۷ دستگاه بود.

وی در مدت یاد شده تعداد اتوبوس‌های ورودی به مرز را  ۴۶۴ دستگاه و اتوبوس‌های خروجی را نیز ۴۶۴ دستگاه برشمرد و بیان کرد: از ۴۶۴ دستگاه اتوبوس ورودی به مرز بیله‌سوار ۲۱۱ دستگاه  ایرانی و۲۵۳ دستگاه اتوبوس نیز آذری بودند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌ سوار با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته ۲۳ دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند گفت: از این تعدااد ۱۴ دستگاه از مرز وارد و ۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده‌اند.

بابایی گفت: در تردد وسیله نقلیه سواری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک دستگاه بود امسال افزایش ۲۲۰۰ درصدی را شاهد هستیم.


 

لینک کوتاه:     https://fesadsetiz.ir/z1e3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا