استان ها

جلوگیری از قاچاق ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت در فامنین

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این شهرستان از قاچاق ۲ هزار و۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۵۹ میلیون ریال جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛ محمد موسی فلاح روز شنبه از محکومیت یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان فامنین خبر داد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

فلاح اظهار کرد: با گزارش ماموران پلیس آگاهی فامنین پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت نیسان، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود

 

جلوگیری از قاچاق ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت در فامنین

جزای نقدی تاوان قاچاق لوازم خانگی در همدان

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از جریمه یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۸۸ دستگاه سبزی خرد کن به ارزش ۵۸۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شجاعی، با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو سواری ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

 

منبع:ایرنا

 

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/902l

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا