استان ها

کشف انبارکالای قاچاق میلیاردی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک انبار کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرری کشف شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛ از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز یکشنبه با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکار کالا اظهار داشت: قاچاق و احتکار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی با بیان اینکه با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ری اجرا شد افزود: در اجرای این طرح ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با انجام تحقیقات از وجود اقلام قاچاق در یکی از انبارهای محدوده خیابان فداییان اسلام تهران مطلع شده و با هماهنگی قضائی و ماموران تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شدند.

کشف انبارکالای قاچاق میلیاردی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: با بازدیدی که از این انبار صورت گرفت حدود ۱۰۰ کارتن انواع ظروف شیشه ای خارجی کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اعلام اینکه حمایت از تولیدات داخلی وظیفه همه است تصریح کرد: با عدم استقبال از کالاهای قاچاق می‌توان در شکوفایی تولید داخلی نقش آفرینی کرد.

دستگیری عاملان درگیری محله دیلمان شهرری

کشف انبارکالای قاچاق میلیاردی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: عوامل نزاع دسته جمعی در محله جوانمرد قصاب در کمتر از ۵ ساعت با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و کلانتری ۱۳۱شهرری دستگیر شدند.

طرهانی اظهار داشت: در پی وقوع درگیری و تخریب خودرو شهروندان ساعت ۰۱۰۰ بامداد نوزدهم مهرماه امسال در محدوده محله دیلمان شهرری توسط افرادی ناشناس ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان و کلانتری ۱۳۱ شهرری با حضور در محل ضمن اخذ گزارش و مستندات تخریب تعدادی خودرو از شهروندان، تحقیقات اولیه را جهت شناسائی عاملان این حرکت غیرقانونی آغاز و با انجام اقدامات فنی و پیچیده اطلاعاتی، سرنخ هائی از هویت این افراد بدست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده، تیم عملیات پلیس اطلاعات شهرستان ری عاملان درگیری و تخریب خودروها را شناسائی و در چند عملیات غافلگیرانه ۴ نفر متهم دستگیر و به مقر پلیس اطلاعات منتقل کردند.
طرهانی بیان داشت: متهمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش نوظهور بودند به جرم خود اعتراف ، که پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اعضای باند این اقدام جنون آمیز در کمتر از ۵ ساعت توسط پلیس دستگیر شده اند، خطاب به شهروندان افزود: پلیس همواره حافظ جان و مال شهروندان بوده و با تمام توان و اقتدار کامل و در چهارچوب قانون اجازه جولان به مجرمان و قانون گریزان نخواهد داد تا این احساس امنیت در جامعه که حاصل خون شهدا بوده خدشه دار گردد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش سریع اقدامات غیر قانونی و موارد مشکوک، پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی یاری رسانند.

 

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/zq0s

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا