استان ها

کشف سه هزار قلم داروی بیماران صعب العلاج در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف سه هزار و ۳۷۷ قلم داروی بیماران صعب العلاج از یک دستگاه سواری ۲۰۶ و دستگیری یک قاچاقچی در آزادراه قزوین - زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و به نقل از خبرگزای پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ که با پلاک مخدوش در حال تردد بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و رانندگی مارپیچ و حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت، در تعقیب و گریز صورت گرفته به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو و سرعت زیاد با نیوجرسی های وسط آزادراه برخورد و واژگون شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه راننده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و حال عمومی وی را نیز مطلوب اعلام کرد، یادآور شد: در بازدید از خودرو واژگون شده سه هزار و ۳۷۷ قلم داروی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تاییدیه وزارت بهداشت بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: داروهای کشف شده جزو داروهای کمیاب و حیاتی بیماران صعب العلاج بوده که به صورت غیرقانونی تهیه شده و خانواده های این بیماران به ناچار با قیمت های بالا بایستی آن را در بازار تهیه کنند.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/2fc3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا