استان ها

کشف ۴۴ تن گندم قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۴۴ تن گندم قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ معصومی راد روز سه شنبه در تشریح این خبر، افزود: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی ۴۴ تن گندم قاچاق فاقد مجوز در شهرستان ایجرود را از چهار دستگاه خودروی سنگین کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: گندم های توقیفی به سیلوی مرکزی شهرستان تحویل شد.

کشف ۲۰ فقره سرقت در زنجان با اعتراف هفت سارق

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) هفت سارق دستگیر و ۲۰ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: به منظور مبارزه با سرقت،دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح هفت سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

غنیمتی دستگیری هفت سارق و کشف ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، پنج فقره سرقت اماکن عمومی، یک فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، پنج دستگاه موتور سیکلت مسروقه و یک دستگاه خودروی مسروقه پراید را از نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی هفت نفر متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/j2zx

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا