دسته‌بندی نشدههمدان

۲۰۰ تن جو احتکار شده در شهر قهاوند کشف و ضبط شد

«مرتضی بیدآبادی» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی گزارشی مبنی بر احتکار کالا در قهاوند به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیرو آن بازرسان سازمان صمت استان همدان برای پیگیری و بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: در این بازرسی یک انبار در اطراف شهر قهاوند حاوی ۲۰۰ تن جو کشف و پس از احراز تخلف احتکار، پرونده ای برای فرد متخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ارزش ریالی این محموله احتکاری را ۴۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پرونده تخلف برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ارجاع شده است.

بیدآبادی خاطرنشان کرد: بازرسان ما به طور جدی با هنجارشکنان اقتصادی نظیر محتکران و قاچاقچیان مبارزه می‌کنند و عواقب سختی در انتظار این افراد است.

به گفته او، تمام واحدهای تولیدی و توزیعی که در سامانه جامعه انبارها موجودی و نشانی خود را ثبت نکنند به عنوان محتکر به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بی درنگ مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۲۴ به بازرسان سازمان صمت استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

شهر قهاوند از توابع شهرستان همدان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا