استان ها

۴۵ هزار و ۸۳۱ قلم انواع کالای قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۴۵ هزار و ۸۳۱ قلم انواع کالای قاچاق، به ارزش ۱۳۴ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛ از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز پنجشنبه بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده کل انتظامی مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چند مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۲ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و از آنها ۹۵ کیلو ۷۲۰گرم انواع مخدر و ۹۳۸ حبه قرص روان گردان کشف و ۶۰ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

سردار الهی کشف ۴۵ هزار و ۸۳۱ قلم انواع کالای قاچاق، به ارزش تقریبی ۱۳۴ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال و توقیف هفت دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و سه دستگاه کامیون و دستگیری ۱۱ نفر در این خصوص از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری ۲۴ سارق و ۲ مالخر خبر داد و گفت: یک خودرو و هفت دستگاه موتور سیکلت سرقتی از سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۵۶ نفر دستگیر و ۱۴۳ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

 

منبع:ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/nbfh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا