کهکیلویه و بویراحمد

آخرین خبرها از مرکز نیمه‌ تمام پزشکی هسته‌ ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دانشگاه علوم، تفاهم نامه کمک به پروژه نیمه تمام مرکز پزشکی هسته‌ ای استان امضا کردند.

در این مراسم آرمین مدیر شعب صندوق مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت حوزه درمان و بهداشت نگاه ویژه ای دارد و در طی این سال‌ ها مخصوصا ایام کرونا همیشه سعی داشته در کنار کادر درمان باشد.

وی افزود: این بانک با فعالیت تخصصی در حوزه‌ی قرض الحسنه و گسترش خدمات نوین خود قصد دارد تمامی اقشار جامعه از برکت قرض الحسنه بهره‌مند شود.

آرمین تصریح کرد: این بانک در دوران کرونا فقط در یک مورد در استان بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت خرید اقلام درمانی مورد نیاز در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: در ادامه نیت خیر مدیران ارشد بانک نسبت به استان مجوز مشارکت در تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز هسته‌ای صادر شده است که امید داریم با تسریع در ساختن این مرکز گام مهمی در خدمت به مردم استان بر‌داریم.

همچنین محمد غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از تلاش این بانک در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد و گفت: همراهی بانک در دوران کرونا را فراموش نخواهیم کرد .

وی افزود: دانشگاه با تمام توان و از تمامی ظرفیت های خود در سرتاسر ایران برای تکمیل پروژه ها برای خدمت هر چه بهتر به مردم ، استفاده خواهد کرد.


 

لینک کوتاه:     https://fesadsetiz.ir/p6ve

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا