اخبار

‌قبض گاز محرومان رایگان می شود

«مجید چگنی» در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: حدود ۹۳۵ هزار مشترک کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند، همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز ۳۲۴ هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار مشترک تحت پوشش این بند قانونی، گازشان رایگان است.

وی تأکید کرد: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم مشترکان جامانده را به لیست‌شان اضافه کنند و اگر افرادی تحت پوشش این دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند، معرفی شده تا به لیست اضافه شده و تحت پوشش قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.

چگنی تأکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، استان تهران بالاترین مصرف گاز را داشته و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. امیدواریم مردم کمک کنند که این مقدار کاهش یابد تا در گازرسانی به سایر بخش‌ها از جمله صنعت، با محدودیت مواجه نشویم.

بازدید سرزده وزیر نفت از مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران

«جواد اوجی» وزیر نفت صبح پنج‌شنبه (۲۴ آذرماه) هم‌زمان با کاهش دمای هوا در نقاط مختلف و افزایش مصرف گاز طبیعی سرزده از مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بازدید کرد.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/6smo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا