جشنواره 8 فرمانمبارزه با فسادویژه

آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی

در آستانه سالروز فرمان هشت ماده‌ ای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با محوریت مبارزه با مفاسد اقتصادی، آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی در دانشگاه تهران و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

دکتر کاظمی معاون وزیر دادگستری، دکتر داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، دکتر عمرانی معاون دادستان کل کشور، سردار یزدی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و دکتر اخضریان مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران به عنوان میزبان برگزاری برنامه، از سخنرانان این مراسم بودند.

این جشنواره توسط قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و با همکاری سازمان بسیج رسانه، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی و اندیشکده حکمت برگزار می‌شود.

برگزاری نشست های تخصصی با محوریت مبارزه با فساد

این جشنواره از 18 اردیبهشت تا 10  آبان ماه ادامه خواهد داشت و در سه بخش آثار علمی پژوهشی، آثار رسانه ای و بخش ویژه پذیرایی آثار و اقدامات مخاطبین خواهد بود. برگزیدگان این جشنواره در آذر ماه ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد.

بانکداری، خلأها، چالش ها و راهکارها

برگزاری نشست های استانی و تخصصی متناسب با موضوعات جشنواره از دیگر برنامه ای این جشنواره است.
از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به الگوسازی نظرات و خلاقیت‌های مؤثر در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی با هدف امیدآفرینی بین آحاد جامعه، تدوین و مدل‌سازی حکمرانی مردمی با رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بهره‌گیری از توان نخبگان علمی، دانشگاهی، هنری و رسانه‌ای اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم از دهمین اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با عنوان «بانکداری، خلأها، چالش ها و راهکارها» نیز رونمایی گردید.

 

 

لینک کوتاه:                https://fesadsetiz.ir/cd3h

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا