کرمانشاه

اختصاص منابع مالی برای تاسیسات زیربنایی نهضت مسکن کرمانشاه

محمد طیب صحرایی در دویست و نوزدهمین جلسه شورای مسکن استان افزود: واگذاری زمین مبنای اصلی این طرح است و کرمانشاه در جدول کشوری رتبه ۱۵ را دارد.

وی ادامه داد: برای کاهش قیمت تمام شده مسکن هرچه قدر مراحل تاسیساتی و زیربنایی با حمایت دولت پوشش داده شود سهمِ آورده مردم کاهش میابد و در نتیجه به نفع مردم خواهد بود.

صحرایی در ادامه گفت: ۱۰۳ هکتار زمین برای طرح جوانی جمعیت واگذار شده است؛ یک هزار و ۴۰۰ واحد برگه واگذاری به متقاضیان مسکن در استان اعطا شده و در روزهای آینده در یک جشن این عمل اعلام می‌شود.

اراضی منابع طبیعی متصل به روستاهای کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از این ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد به صورت صد درصدی انجام شده است، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان باقیمانده این طرح تا سه ماه آینده نیز به صورت کامل تمام خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۱۱ هکتار از اراضی منابع طبیعی متصل به روستاهای استان کرمانشاه برای تقویت نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن

استاندار کرمانشاه گفت: مراحل ساخت از صفر در برخی مناطق استان شروع شده است اما در سطح استان واحدهایی وجود دارد که نیمه کاره باقی مانده‌اند و ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن است که باید از آنها استفاده کرد.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                        https://fesadsetiz.ir/ni32

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا