اقتصاد بین الملل

اعتصاب کارمندان هتل‌های لس‌آنجلس آمریکا

 به نقل از رویترز، هزاران نفر از کارمندان هتل‌های لس‌آنجلس دست به اعتصاب زدند و خواستار افزایش مزایا و بالا رفتن دستمردهای خود شدند.

مقامات اتحادیه مرتبط با این کارگران می‌گویند زندگی و تهیه مسکن برای افراد کم‌درآمد در لس‌‌آنجلس سخت شده است.

اتحادیه یونایت هییر لوکال، که نماینده 15 هزار کارگر 60 هتل بزرگ در لس‌آنجلس و اورنج کانتی است، تنها یک روز پس از پایان قرارداد کارگران با هتل‌ها اعلام اعتصاب کرد.

تحت شعاع قرار گرفتن اقتصاد لس آنجلس

این اعتصاب یکی از بزرگ‌ترین اعتصاب‌هایی است که صنعت هتل‌داری آمریکا در سال‌های گذشته به خود دیده است.

در حالی کارگران هتل‌ها در لس‌آنجلس کالیفرنیا دست به اعتصاب زده‌اند که تعطیلات آخر این هفته که از فردا در این منطقه آغاز می‌شود، یکی از شلوغ‌ترین تعطیلات سال جاری خواهد بود.

این اعتصاب همچنین با اعتصاب فیلم‌‌نامه نویسان هالیوود همزمان شده و اقتصاد لس‌آنجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت‌الشعاع قرار داده است.

بیکاری با وجو کرونا و طمع هتل داران آمریکا

اتحادیه کارگران هتل‌ها در لس‌آنجلس می‌گوید: کارمندان هتل‌ها که شامل نظافت‌کاران، ظرف‌شویان، آشپزها و کارکنان آشپزخانه، خدمه و کارمندان پذیرش در هتل‌های لس‌آنجلس هستند با مشکل در تامین مسکن در شهر محل کار خود روبه رو هستند و بسیاری از آنها در طول شیوع ویروس کرونا، بیکار شده‌اند و این در حالی است که درآمد هتل‌ها افزایش داشته است.

کورت پترسُن، یکی از مقامات اتحادیه کارگران هتل‌های لس‌آنجلس، می‌گوید: اعضای ما نخست از شیوع ویروس کرونا و سپس از طمع رؤسای خود به ستوه آمده‌اند.

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/zzzl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا