اخبارمبارزه با فساد

اعلام اسامی ابر بدهکاران بانکی به زودی / تغییر در وزارت صمت؟ شاید وقتی دیگر

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران یادآور شد: محور اصلی دیدار های رییس جمهوری در ماه مبارک رمضان در حوزه های اقتصادی و کار آفرینی و نخبگانی بوده است.

وی افزود: در حوزه تسهیلات در سال گذشته که حوزه دانش‌بنیان بود در سال ۱۴۰۱ جمعا به ۲ هزار و ۱۱۳ شرکت دانش‌بنیان، هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که ۱۶۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سفر استانی بعدی رییس جمهوری به مقصد استان خوزستان در انتهای هفته آینده برگزار خواهد شد.

اسامی ابربدهکاران بانکی اعلام می‌شود

سخنگوی دولت خبر  داد: اسامی ابر بدهکاران بانکی و نیز میزان تسهیلات دریافتی در اختیار مردم  قرار می‌گیرد و  این اقدام در راستای ایجاد شفافیت است که استمرار خواهد داشت.

اعلام اسامی ابر بدهکاران بانکی به زودی / تغییر در وزارت سمت؟ شاید وقتی دیگر

دولت قصد هیچ گونه تغییری در حوزه وزارت صمت ندارد

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تغییر وزیر صمت، تصریح کرد: بیشترین بخش بحث‌انگیز در زمینه عملکرد وزارت صمت، حوزه خودرو است که بخش کوچکی از کل حوزه این وزارتخانه محسوب می‌شود. در حالی که نرخ رشد صنعت، تجارت و معدن در دوره آقای فاطمی‌امین رشد قابل توجهی دارد و آمارهای عملکردی در حوزه‌های مختلف وزارت صمت، قابل قبول است.

وی با تاکید بر این‌که «دولت هیچگونه قصد تغییری برای وزیر صمت ندارد»، یادآور شد: رشد تولید ناخالص داخلی در ۹ ماه اول ۱۴۰۱ حدود ۵.۱ درصد است و میانگین فصلی نرخ رشد صنعت در دوره آقای فاطمی‌امین ۴.۲ درصد بوده که سه‌برابر دولت قبل است. در زمینه کاهش تورم تولیدکننده هم این رقم در این دوره چشمگیر و حدود ۳۰ درصد است.

لینک کوتاه :

https://fesadsetiz.ir/57gv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا