مبارزه با فساد

افتتاح قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان مازندران

باحضور مقامات ارشد قضایی ، اجرایی و نظامی استان قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان مازندران آغاز به کار کرد.

در این آئین که با حضور داود گودرزی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ، سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) و از فرماندهان جبهه مقاومت، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، حجت الاسلام موسوی معاون قضایی و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و سیدعباس حسینی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری و سایر مقامات ارشد قضایی ، اجرایی و نظامی استان و مسئولین قرارگاه در شهرستانهای مازندران و گلستان در محل سپاه کربلا مازندران برگزار گردید.

آغاز به کار رسمی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان مازندران

در پایان مراسم حسین حسین زاده به عنوان مسئول قرارگاه و محمدحسن سیفی به عنوان جانشین و قائم مقام قرارگاه مفاسد اقتصادی استان معارفه شدند.

عدم وابستگی قرارگاه ملی مبارزه مفاسد با شخص یا سازمان خاصی

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان یک مجموعه مردم نهاد، بدون وابستگی به حزب یا نهادخاص برآن شده که با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی در مسیر ریشه کن کردن فساد و سالم سازی اقتصاد ایران اسلامی گام بردارد.

روش فعالیت قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، احصای مسائل و راهکارها از طریق تشکیل میزهای تخصصی، برگزاری جلسات کارشناسی منظم، مصاحبه با صاحب نظران و رصد اتفاقات و تحولات اقتصادی کشور می باشد.

 

 

 

لینک کوتاه:                        https://fesadsetiz.ir/kjdj

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا