اخبار

وزیر تعاون: اقتصاد کشور در حال پیشرفت است / تلاش های دشمن نقش بر آب می شود

به گزارش خبرگزاری آنا، سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان البرز با بیان اینکه طبق تاکید و تحقق بیانات مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید خواهد بود، افزود: رشد تولید بدون شک تورم را کاهش می‌دهد و افزایش بهره وری در کنار رشد تولید، ستون فقرات کشور را مستحکم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تلاش‌های دشمن نقشه بر آب می‌شود و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابعاد مختلف چه از حیث عمق استراتژیک و چه از حیث توانمندی‌های صنعتی افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه طی بررسی سطحی متوجه خواهیم شد که دولت امروز آمریکا از دولت قبلی ضعیف‌تر است و این روند سال‌هاست در آمریکا اتفاق افتاده است، اضافه کرد: جنگ نرم ما موفق شد تا جغرافیای سیاسی جهان تغییر پیدا کند.

مرتضوی با بیان اینکه موفقیت امروز به برکت خون شهدا و خدمات ارزنده مدیران جهادی است، اضافه کرد: جنگ ترکیبی دشمن و تمام تیر‌هایی که رها کردند به خودشان برگشت.

وی با اشاره به همکاری ایران و عربستان و دیگر کشور‌های همسایه و توسعه یافته، اضافه کرد: تئوری ایران هراسی که از سوی استکبار شکل گرفته بود امروز به تئوری مودت تبدیل شده است.

لینک کوتاه :

https://fesadsetiz.ir/ru4i

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا