بانکداری

انتشار اوراق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور

سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد تفاهم همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تامین مالی و حمایت از ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور با اشاره به حمایت بانک مرکزی دولت سیزدهم از بانکداری خرد و قرض الحسنه اظهار کرد: ما در یک سال گذشته توانستیم به مدت ۱۴ سال گذشته رشد منابع داشته باشیم و کمترین معوقات متعلق به بانک ما با رقم ۰/۴۶ درصد است.

وی ادامه داد: افزایش سقف تسهیلات با کمک بانک مرکزی محقق شد که برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید و برای اشخاق حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان شد.

شمسی نژاد تاکید کرد: تا پایان سال۳۰ درصد خدمات بانک ما به صورت غیرحضوری خواهد شد. ضمن اینکه اولین بانکی بودیم که توثیق سهام برای دریافت تسهیلات را اجرایی کردیم که تاکنون هزار فقره توثیق سهام داشته‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی بانک افزود: انتشار اوراق قرض الحسنه برای اولین بار در کشور توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام خواهد شد که کمتر از یک ماه دیگر تا رقم ۱۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود. افزایش سرمایه از ۵ همت به ۱۰ همت و همچنین اصلاح اساسنامه بانک‌های قرض الحسنه با کمک وزارت اقتصاد از دیگر برنامه‌های این بانک است.

 


لینک کوتاه:   https://fesadsetiz.ir/q8nc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا