اخبارگیلان

ایران اسلامی کانون توجه قدرت‌های جهان شده است

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ، آیت الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای رستم آباد و اولین سالگرد شهید گمنام این شهر اظهار کرد: شهدا نور و روشنایی جامعه و مشعل هدایت هستند.وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: برکات، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازگو شود اگرچه بسیاری از جوانان امروز از موفقیت‌های انقلاب اسلامی با خبر هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیان کرد: پیوند چهار نسل انقلاب اسلامی در یک مسیر درست و روشن از دستاوردهای نظام است که با هدایت‌های رهبری امامین انقلاب محقق شده است.

فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هدفمند و هوشمندانه شکل گرفته است، گفت: سایر انقلاب‌های دنیا در رسیدن به هدف ناکام بوده و یا اساساً بدون هدف طرح ریزی شده‌اند اما انقلاب اسلامی با هدف شکل گرفته و به قله نزدیک است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته است، افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی برجسته‌ترین شاخصه و خصیصه این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به زورآزمایی کانون‌های قدرت و ثروت در جامعه جهانی بیان کرد: دنیای امروز با زور قدرت و ثروت اداره می‌شود و اکثر کشورهای دنیا مردم هیچ تصمیم و اراده‌ای در تصمیم گیری های سیاسی ندارند.

انقلاب اسلامی بر پایه دین شکل گرفته است

فلاحتی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۵ انتخابات پس از انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم در نظام اسلامی در انتخاب کوچک‌ترین مناصب محلی تا رأس نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی کانون توجه قدرت‌های جهان شده است، افزود: ایمان مردم، رهبری مدبرانه امامین انقلاب و وجود با برکت خون شهدا موجب اقتدار ایران اسلامی در بخش‌های مختلف شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه دین شکل گرفت، گفت: معنویت، ایثار، مردمی بودن و الهی محوری از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی است که آن را با سایر انقلاب‌های متمایز کرده است.

فلاحتی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمن علیه انقلاب و دین اسلام بیان کرد: تغییر و تضعیف دین از اهداف اصلی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شیعی دنیای اسلام را متحول کرده است، افزود: شیعه ستیزی و تضعیف جایگاه واقعی روحانیت، معنویت و اسلامیت در دستور کار دشمن قرار دارد.

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/8tug

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا