اخباربوشهر

افتتاح قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی بوشهر

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسداقتصادی دفتر استانی این قرارگاه در جمع کارشناسان، اساتید و دانشجویان، مسئولان در استان بوشهر راه اندازی شد.

دکتر داوود گودرزی دبیر قرار گاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در این افتتاحیه با اشاره به نقش پررنگ اقتصاد مردمی در برنامه های دولت، گفت: هدف ما  از راه اندازی جبهه مردمی این قرارگاه مبارزه با هرگونه فساد در کشور است.

ایشان افزود: ما از افراد بسیاری اعم از دانشجوها، طلبه ها، بسیجی ها و اقشار مختلف دعوت به همکاری مردمی کرده ایم که بتوانیم با کمک این دوستان اقتصادی سالم در کشور داشته باشیم.

اصلاح رویکردهای مبارزه با فساد در کشور

وی اظهار داشت: در این جبهه فراگیر مردمی تلاش بر این است رویکردهای مبارزه با فساد را در کشور اصلاح کنیم که با همت کارشناسان استانی توانستیم دفتر استانی قرارگاه مبارزه با فساد را در بوشهر راه اندازی کنیم.

در این مراسم سید محمد امین گلستانه به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بوشهر معارفه شد.

گلستانه گفت: با توجه به اینکه بوشهر وسعت جغرافیایی کمی دارد ولی با وجود صنایع پیشرو مانند شرکت های نفتی و صنعت آبزی پروری و شیلات ، به ویژه وجود منطقه آزاد و صنعت گردشگری به نسبت خود دارای مشکلات و زمینه های فساد زیادی است.

حضور موثر مردم در بحث مبارزه با فساد

وی در ادامه افزود: گزارش های زیادی مخصوصا در بحث قاچاق به دست ما می رسد که ما بطور جدی پیگیر این موضوعات هستیم.

وی گفت: در بحث مسائل مالی که در استان وجود دارد ممکن است زد و بند های صورت بگیرد و اینکه قطعا حضور و کمک مردم می تواند فساد را کاهش دهد.

 

 

 

لینک کوتاه:                  https://fesadsetiz.ir/7gyb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا