اقتصاد بین الملل

تعدیل گسترده نیرو در شرکت‌های انگلیس

به نقل از راشاتودی، موسسه اس اند پی گلوبال اعلام کرده که سرعت تعدیل نیرو در میان شرکت‌های انگلیسی به بالاترین میزان در 15 سال گذشته، به جز سال 2020، رسیده  و دلیل آن هم کاهش تولید در ماه سپتامبر بوده است. این موسسه شاخص مدیران خرید(شامخ) در انگلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 46.8 واحد ارزیابی کرده که نسبت به ماه آگوست حدود 2 واحد کاهش داشته و به کمترین میزان در 32 ماه گذشته رسیده است. این رقم فاصله زیادی تا 50 واحد دارد و هر قدر پایین‌تر از این رقم باشد نشان‌دهنده احتمال بیشتر بروز رشد منفی و رکود اقتصادی است.

کریس ویلیامسون، کارشناس ارشد موسسه اس اند پی گلوبال هشدار داده که رقم ناامیدکننده شاخص مدیران خرید، نشان‌دهنده افزایش احتمال رکود در اقتصاد انگلیس است. اس اند پی گلوبال همچنین گفته که اوضاع بازار اشتغال در انگلیس امیدوارکننده است و سرعت تعدیل نیرو به بالاترین میزان از سال 2008 تاکنون، به جز سال 2020، رسیده است.

به‌طور کلی فعالیت بخش خصوصی در انگلیس به سرعت در حال کاهش بوده و دلیل آن هم بحران افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور و بالا رفتن هزینه‌های دریافت تسهیلات نظیر بهره بانکی است.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/anje

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا