اخبارمبارزه با فساد

تلاش همه برای مبارزه با فساد

اسماعیل حسین زهی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت مقابله با فساد در همه بخش‌ها، اظهار داشت: مبارزه با فساد نیازمند یک اراده جدی است و از بدو انقلاب، شعار انقلاب اسلامی مبارزه با فساد بود.

وی بیان کرد: همواره در دیدارهایی که مقام معظم رهبری با مسئولان نظام داشتند، بر مبارزه با فساد تاکید کردند. نیاز است دستگاه‌های متولی، دستگاه‌های نظارتی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه ای برای مبارزه با فساد داشته باشند و نظارت عالی اعمال شود.

امیدواریم با فساد برخورد جدی شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا باید افرادی در رأس مسئولیت‌ها قرار گیرند که با تقوا باشند. امیدواریم مبارزه با فساد با جدیت دنبال شود.

حسین‌زهی همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مسیر مبارزه با فساد را اقدام خوبی دانست که برخی از بخش‌ها کلید زده اند.

ممنوعیت ارائه کارت هدیه به مدیران شرکت ها

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام صندوق بازنشستگی مبنی بر ممنوعیت ارائه کارت هدیه، سکه و هتل و پرواز لوکس به مدیران شرکت‌های زیر مجموعه، گفت: انتظار می‌رود همه شرکت‌ها و سازمان‌های غیر انتفاعی و شرکت‌های دولتی چون صندوق بازنشستگی برای ممنوعیت ارائه کارت هدیه، سکه و هتل و پرواز لوکس به مدیران شرکت‌های زیر مجموعه اقدام کنند تا مجامع و هیأت مدیره آنها استفاده سوئی از منابع نداشته باشند.

وی اظهار داشت: البته حقوق و دستمزدها هم باید متناسب باشد و نباید پرداختی خارج از قاعده صورت گیرد. قطعاً این قبیل تصمیمات آثار مثبتی بر جا خواهد گذاشت.

 

 

لینک کوتاه:              https://fesadsetiz.ir/3ify

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا