اخباراذربایجان شرقی

تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد

محمدباقر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود و مسئله  تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد باید در دستور کار قرار گیرد.

این مهم در حالی است که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد بشمار می رود.

فعالیت آذربایجان شرقی در همه عرصه های اقتصادی

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد استان آذربایجان‌شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم‌تر بهره‌مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می‌شود.

قالیباف ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانجات استان و همچنین پروژه هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.

آذربایجان شرقی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی

رئیس قوه مقننه کشورمان خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

گزارش فارس حاکی است، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت ستادی از استان آذربایجان شرقی  وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

بازدید از پروژه ها در سفر یک روزه

مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن در جریان این نظارت ستادی دکتر قالیباف را همراهی می‌کنند.

نظارت ستادی از پروژه‌های عمرانی و صنعتی اعم از کارخانه تولید آلومینا، فرودگاه در حال احداث سراب و کارخانه نساجی سیمابافت، کارخانه قند و شکر اهر و شرکت در شورای اداری این شهرستان و همچنین حضور در همایش فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان کلیبر از جمله برنامه های رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی است.

 

لینک کوتاه:            https://fesadsetiz.ir/5vdy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا