مازندران

جذب هفت هزار میلیارد ریال از سفر هیات دولت به بابل

امید محبی در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک سفر دور دوم هیات دولت به مازندران در پیش است، شهرستان بابل طرح های مهم و زیرساختی خود را شناسایی تا در مصوبات دور دوم سفر هیات دولت لحاظ شود.

وی اظهار داشت: هوشمندسازی و دولت الکترونیک از برنامه های جدی ادارات استان مازندران است که این امر سرعت کار و هزینه ها را کاهش خواهد داد.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: برخی از ادارات با نادیده گرفتن دولت الکترونیک صدها میلیون ریال هزینه کاغذ پرداخت می کنند که این امر به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

اصلاح امور اداری هوشمندسازی

محبی یادآور شد: برای اصلاح امور اداری هوشمندسازی یک امر بی بدیل است که نظارت مدیران در پروژه ها و طرح های عمرانی را هم افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت ممتاز نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در طرح هوشمندسازی مازندران یک ضرورت است، اظهار داشت: استانداری مازندران بعنوان یکی از استان های پیشرو در کشور در طرح هوشمندسازی از ظرفیت نخبگان دانشگاه بهره خواهد گرفت.

امید دادن به مردم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: در حال حاضر باید با خدمت رسانی مطلوب مردم را امیدوار کنیم و نحوه برخورد با نسل جدید را فرا گیریم.

محبی اضافه کرد: نسل جدید ویژگی های ممتازی دارد و بدنبال کار و تلاش است ولی زمینه آنرا باید فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: ادارات دولتی صرفه جویی را مد نظر قرار دهند و از همایش های غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

مردم داری شعار دولت سیزدهم

فرماندار بابل نیز در این نشست بیان کرد: مردمداری و فساد ستیزی از ویژگی های ممتاز دولت سیزدهم است که این دو اصل در بابل دنبال خواهد شد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: ملاک ارزیابی یک مدیر میزان رضایتمندی مردم است و برای خدمت رسانی به آنها نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.

وی ادامه داد: تردیدی وجود ندارد دلسوزی برای کارهای به زمین مانده مردم از جمله ویژگی های مدیر توانمند و کارآمد است.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                https://fesadsetiz.ir/jz43

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا