گلستانمبارزه با فساد

جنجال پرونده تخلف مالی در شهرداری گرگان

محمود اسپانلو دادستان استان از دستگیر شدن یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۰ نفر از کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با پرونده‌های تخلف در شهرداری گرگان دستگیر شده‌اند.

او با تأکید بر اینکه شهردار سابق، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان در میان بازداشت شدگان هستند، ادامه داد: پرونده آنها در مرحله پایانی تحقیقات است و به زودی کیفرخواست صادر خواهد شد.

دومین عضو بازداشتی فساد مالی

دادستان مرکز استان گلستان در خصوص کارمند دستگیر شده جدید این شهرداری توضیح داد: این متهم در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شده و پس از احضار به دادسرا و ارائه توضیحات به بازپرس پرونده و تفهیم اتهام، بازداشت و فعلاً روانه زندان شده است.

کوتاهی نکردن در برخورد با هیچ گونه فساد

او با بیان اینکه فرد مذکور در ادامه تحقیقات پرونده مربوط به دومین عضو شورای اسلامی شهر احضار شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این فرد،یک نفر کارچاق کن هم در رابطه با پرونده‌های شهرداری گرگان دستگیر شده است.

اسپانلو با اشاره به اینکه این فرد با یکی از مدیران شهری گرگان که اسفند پارسال بازداشت شده است در ارتباط بوده، تصریح کرد: در برخورد با فساد هیچ گونه مصلحت‌اندیشی نداریم و حتی در مبالغ پایین هم ورود می‌کنیم.

لینک کوتاه:          https://fesadsetiz.ir/l2tt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا