مطالبه گری

درخواست دانشجویان از مخبر و خاندوزی/ پاسخگوی ابهامات و شبهات دانشجویان در خصوص طرح مولّدسازی دارایی‌ های دولت باشید

هشت بسیج دانشجویی تهرانِ بزرگ و اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی طی نامه‌ای خواستار پاسخگویی مخبر، معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی کشور به شبهات و ابهامات دانشجویان در خصوص طرح مولّدسازی دارایی های دولت شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

معاون اول محترم ریاست جمهوری و وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی

سلام علیکم.

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)، با احترام به استحضار می‌رساند افکار عمومی و حلقه‌های میانی جمهوری اسلامی در پرونده‌ی «طرح مولدسازی دارایی‌های راکد دولت» همچون گذشته حساسیت ویژه‌ای از خود نشان داد. این حساسیت ناشی از ابهامات موجود در اصل و فرایند تحقق طرح و نیز تجربه‌ی تاریخی افکار عمومی پیرامون فجایع خصوصی‌سازی بوده است.

دولت سیزدهم در شرایطی اقدام به اجرایی کردن طرح مولّدسازی نموده که با انباشت انتقادات از سوی اقتصاددانان مطرح و نیز بدنه‌های کارشناسی خارج از دولت است. این انتقادات اکثراً دارای جنبه‌های کارشناسی و به‌دور از ملاحظات سیاسی است و متأسفانه تاکنون پاسخ‌های درخور و دقیقی از سران قوا و اعضاء رده‌بالای هیئت عالی مولّدسازی دریافت نشده است.

بیمِ آن می‌رود اجرای این طرح در شرایط عدم اجماع نخبگانی و فقدان اقناع افکار عمومی دلسوزِ جمهوری اسلامی، خساراتی غیرقابل جبران با فروشِ آینده‌ی ملت ایران بر پیکره‌ی تاریخی جمهوری اسلامی ایران وارد نماید.

با عنایت به شعارِ دولت سیزدهم در پاسخ‌گویی و مشارکت مردم و نخبگان در امر حکمرانی، دعوت می‌شود هر دو مقام عالی در میزگرد مشترک تخصصیِ جریان دانشجویی انقلابی در یکی از دانشگا‌ه‌های اصلی کشور حاضر شوند و نسبت به هرگونه ابهام و شبهه‌ای درخصوص طرح مولّدسازی دارایی‌های دولت، پاسخ‌گو باشند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر
بسیج دانشجویی شهید بهشتی (ره)

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/opt1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا