اخباراستان هاویژه

دستور مهم رئیسی به استانداران برای کنترل اجاره بها و تامین مسکن در استان ها

آیت الله رئیسی در جلسه استانداران که روز4شنبه برگزارشد تامین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت دانست و گفت استانداران مسأله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.

 

اظهارات رئیس جمهور در این باره که استانداران، منتظر تصمیمات دولت مرکزی برای احداث مسکن نباشند، تنها به تفویض اختیار به استانداران برنمی گردد بلکه صراحتا خواستار سرعت بخشیدن به فرآیندهای اداری ساخت و ساز در کشور و جلوگیری از اتلاف وقت در حوزه نامه نگاری های مرسوم اداری می باشد.

 

در یکسال گذشته از عمر دولت سیزدهم از این قسم تصمیمات و دستورات که منتج به سرعت بخشیدن به انجام امورات و خدمات عمومی می شود، بسیار به چشم خورده و مردمی را که یک دوره هشت ساله افول خدمت رسانی را پشت سر گذاشته اند، امیدوارتر کرده است.

 

در این بین برخی رسانه ها نیز از این دستور رئیس جمهور تحت عنوانی هم چون : کنار گذاشتن وزرات راه و یا دل کندن از وزیر راه ، تحلیل کرده بودند، که با توجه به روحیه یکسال گذشته دولت و شعار رئیس جمهور مبنی بر تقویت اختیارات استاندارها در زمان انتخابات، این گونه تیترها را صرفا می توان شیطنت های رسانه های جریان اطلاح طلب جهت از بین بردن تلاش های جریان رقیب دانست.

اما حضور پر رنگ مردم در تمامی سفرهای استانی رئیس جمهور در سال گذشته، نشان از بی توجهی مردم و ناکارآمدی این دست شانتاژ های رسانه های اصلاح طلب دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا