استان هامبارزه با فسادهرمزگان

مبارزه با فساد/دعوت از جوانان و دانشجویان برای ورود به گود/موذنین جامعه مفسدین را رسوا کنند.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ وجدان حقیقی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان اظهارداشت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی همانطور که از نامش پیداست با سودجویان و مفسدین مبارزه می‌کند و تلاش دارد گفتمان مبارزه با فساد را به جریانی غالب در جامعه تبدیل کند.

وی افزود: قرارگاه در چند بخش فعالیت می‌کند و عمده این فعالیت در حوزه پیشگیری فساد و شناسایی گلوگاه‌ها و از بین‌بردن بسترهای فسادزا است.

وجدان حقیقی ابرازداشت: مبارزه با فساد تنها در حوزه مچ‌گیری خلاصه نمی‌شود بلکه بخش اعظم کار در این است که امکان فساد‌کردن از بین برود و برای این امر نیز پژوهشگاه‌های مطرح کشوری برای ارائه کردن راهکارهای علمی و قابل اجرا قرارگاه ملی مبارزه با فساد را همراهی می‌کنند.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان اذعان‌کرد: بدون شک شفافیت و حذف امضاهای طلایی دو راهکار مهم برای از بین‌بردن بسترهای فسادزا است و قرارگاه با تمام توان در این دو حوزه فعال است.

وجدان‌ حقیقی ادامه‌داد: معتقدیم در مبارزه با فساد نیز باید کار را به دست مردم سپرد چرا که مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور مدعی‌العموم اصلی در مبارزه با فساد هستند و در میان قرارگاه نقش تنظیم‌‌گری دارد و به عنوان حلقه‌ای واسط بین مردم و مسئولان می‌تواند اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه متعلق به مردم است و مردم در مقام افاده یا فایده رسانی هستند، بیان کرد: مردم ما باید هوشیار باشند و با دیدن هر دزد و فاسدی فریاد آی دزد آی دزد را سر بدهند اما فقط به همین مرحله بسنده نکنند اگر دیدند مدیری فساد میکند حتما باید مراتب فساد و تخلف را با دستگاه‌های نظارتی و قرارگاه مبارزه با مفاسداقتصادی در میان بگذارند.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان، جنبش دانشجویی را بهترین بستر برای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری دانست و گفت: به قول شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد و از آن‌جایی که امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است دانشجویان به عنوان موذنین جامعه باید با شناخت دقیق از ضربه‌ای که فساد و مفسد به ماهیت نظام اسلامی می‌زند وارد میدان شوند.

وجدان حقیقی با دعوت از جوانان دغدغه‌مند برای همکاری با قرارگاه، گفت: دفاتر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در سراسر کشور فعال است و گزارش‌گران فساد می‌توانند از این طریق با قرارگاه ارتباط بگیرند ضمن اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۲۲ نیز به این منظور طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نام و نام خانوادگی و شهر خود را به آن ارسال کنند تا کارگزاران قرارگاه با آنها تماس برقرار کنند.

 

لینک کوتاه  :       https://fesadsetiz.ir/lrnp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا