اخبار

رئیس سازمان تعزیرات: تخلفات ایران خودرو را با جدیت پیگیری می‌کنیم

 به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «گلایه مشتریان ایران خودرو از روند فروش خودروهای پارس» عنوان کرده‌اند که شرکت ایران خودرو هیچ برنامه و زمان‌بندی مشخصی در ارسال بخشنامه‌های فروش ندارد.

آنها همچنین عنوان کرده‌اند که در حال حاضر متقاضیان پارس ساده، پارس elx و پارس سفارشی که تعهد سامانه یکپارچه برای تحویل خودرو به آنها زمستان 1402 است، هر روز منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند و ایران‌خودرو هیچ‌گونه پاسخی برای برنامه فروش ارائه نمی‌کند.

مخاطبان خبرگزاری فارس علت نگرانی خود را از تاخیر در ارسال فراخوان واریز وجه این طور شرح دادند که: در حال حاضر در مورد اغلب خودروهای ایران‌خودرو برای زمستان 1402، بخشنامه فروش اعلام شده است اما از ارسال فراخوان برای ‌خودروهای گروه پارس خبری نیست، ضمن اینکه برای بخشی از تعهد‌ات پاییز 1402 پارس سفارشی نیز بخشنامه‌ای صادر نشده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کرده‌اند: این در حالی است که  ایران‌خودرو در اقدامی غیرمنتظره برای متقاضیان خودروی سورن زمستان 1402 سامانه یکپارچه، بخشنامه تبدیل به خودروی پارس صادر ارائه کرده است‌.

تا کنون بیش از ۲ هزار امضا در پویش «گلایه مشتریان ایران خودرو از روند فروش خودروهای پارس»  به ثبت رسیده است و این بیانگر مطالبه جدی مردم است.

خبرنگار فارس پیگیر پویش مذکور است، در این باره مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این مطالبه مردمی به خبرنگار فارس  بیان کرد: این موضوع مربوط به صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است و شما این موضوع را به این سازمان منعکس کنید، ما هم این خبر را منعکس خواهیم کرد تا مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه پیگیری این پویش، خبرنگار فارس به سراغ سازمان تعزیرات حکومتی رفت و موضوع را با احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی مطرح کرد. اصانلو در پاسخ به این پویش نیز عنوان کرد که ما به این موضوعات ورود کرده ایم، شما نیز اطلاعات و گزارش های مردمی را در اختیار سازمان تعزیرات بگذارید، موضوع را به شدت پیگیری خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/9ljb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا