بانکداری

ریزش قیمت دلار با واریز پول بلوکه شده به حساب بانک‌های ایرانی

دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت، ۴۱ هزار و ۲۷۹  تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۲۷ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۵ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان فروخته شد. ‌

همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۱۸ تومان معامله شد.

فعال شدن حساب بانک های ایرانی در قطر

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود. رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: روز گذشته نامه رسمی از مقامات قطری دریافت کردیم که براساس آن حساب بانک های ایرانی فعال شده و 5 میلیارد و 576 میلیون و 492 هزار یورو به حساب 6 بانک ایرانی نزد دو بانک الاهلی و الدخان واریز شده است. به نظر می رسد همین خبر باعث کاهش نرخ ارز در معاملات امروز شده است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با افت ۲۸۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۷ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با افزایش ۲۳ صدم درصد، ۱۹۲۸ دلار معامله شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                    https://fesadsetiz.ir/ma7f

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا