اخبار

زمان واریزی مابه التفاوت کمیته امداد و بهزیستی!

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ,مبلغ مستمری مددجویان تحت پوشش دونهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در دی ماه باید با افزایش ۲۰ درصد نسبت به نیمه اول سال واریز شود، به این ترتیب که این افزایش جزء برنامه افزایش ۴۰ درصدی در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

با این وجود، تا کنون هیچ خبری از پرداخت این افزایش مبلغ و مستمری‌ها به مددجویان اعلام نشده است.

هرچند وزیر تعاون اعلام کرده که مستمری‌ها در حال واریز هستند، اما اطلاعات بسیاری از مددجویان حاکی از تاخیر در واریز مبالغ به حساب آن‌ها می‌باشد. این وضعیت ممکن است ناراحتی و نگرانی در بین این افراد را افزایش دهد.

افرادی که در کنار ناراحتی‌های ناشی از معلولیت و مخارج سنگین درمان‌های مورد نیاز که در برهه تورم‌های کنونی واقعا آزرده‌کننده و شکننده است، اکنون نگران عدم واریز مبالغ حمایتی هستند. طبق اعلام‌های غیررسمی، دلیل عدم واریز یا همان تاخیر در واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اختلالات سیستمی در شبکه واریز وپرداخت بانک‌ها به دلیل همزمانی با واریزی حقوق‌های کارمندان و کارگران در ابتدای هر ماه عنوان می‌شود.

براساس این گفته‌ها که البته چندان قانع‌کننده هم نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزی‌ها به ترتیب در حال انجام است که به نظر واریزی مستمری تک‌نفره‌ها با تاخیری یک روزه نسبت به دیگر مستمری‌بگیران انجام می‌گیرد.

 

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/im3n

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا