اخبار

دولت سیزدهم به‌دنبال شایسته‌ سالاری در جذب نیروها از بدو استخدام است

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ، میثم لطیفی شامگاه شنبه (دوم دی‌ماه) در نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی با بیان اینکه اساسی‌ترین نقش‌ها در دولت‌سازی، شایسته‌ سالاری است، گفت: بی‌شک در دولت‌سازی نقش مدیران و کارگزاران بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم  شایسته‌ سالاری تنها در میان مدیران نیست و باید از بدو استخدام کارکنان این کار  آغاز شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: در دولت سیزدهم اعتماد زیادی به مجموعه‌های تخصصی و نخبگان موجود در کانون‌های ارزیابی کشور وجود دارد، باید با همفکری و همکاری در این حوزه بتوانیم به اهداف خودمان برسیم.

لطیفی با تأکید بر اینکه دولت به عملکرد کانون‌های ارزیابی بخش خصوصی کشور اعتماد دارد، گفت: مرکز آموزش مدیران دولتی نباید رقیب این کانون‌ها باشد بلکه باید نقش تنظیم‌گری و رهبری را ایفا کند، البته خروجی کار کانون‌های ارزیابی باید برای مدیران دولتی قابل فهم و اقناع‌کننده باشد.

وی ارتباط موثر با بیش از ۹۰ کانون‌ ارزیابی سرمایه انسانی کشور را از دغدغه‌های سازمان اداری و استخدامی کشور دانست و یادآور شد: برگزاری چنین همایش‌هایی به همت صنعت نفت می‌تواند در ایجاد ارتباط با این کانون‌ها مهم و پایه‌ای باشد.

 

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/2kwx

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا