اخبارمبارزه با فساد

قوه قضائیه با فساد بدون جنجال و تبلیغات مبارزه می‌کند

به گزارش روابط عمومی قراگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ,رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای قوه قضائیه مبارزه با فساد در هر سطح است، تصریح کرد: قوه قضائیه بدون جنجال و تبلیغات و با جدیت در هر سطحی با فساد مبارزه می‌کند.

ذبیح الله خدائیان پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از دادگستری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه حقوق تک تک مردم در قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: مطالبات و خواسته‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد و در جهت رفع مشکلات مردم باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید با مردم ارتباط بی واسطه و مستقیم داشت، ابراز داشت: این مهم باعث دلگرمی مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه دولت و نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه تکریم ارباب رجوع همت و تلاش کرد، گفت: احیای حقوق عامه با این مهم محقق می‌شود.

خدائیان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های مردم رسیدگی به موقع به پرونده‌ها است، افزود: اطلاع دادرسی باعث ناراحتی مردم می‌شود و از این رو باید بخش‌های مختلف دستگاه قضا در این خصوص ساعی و تلاشگر باشند.

وی یکی از موضوعات و چالش‌های موجود را تغییر کاربری غیر مجاز اراضی دانست و تاکید کرد: تجاوز به اراضی ملی و تغییر کاربری غیر مجاز آنها مشکلات زیادی را برای مردم در پی داشته و آسایش آنها را نیز سلب کرده است و از این رو دستگاه قضا در مبارزه با این اقدامات خلاف قانون هیچ اغماضی ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه در برخی زمان‌ها قانون به درستی و به صورت کامل در سطوح مختلف در کشور اجرایی نمی‌شود، ادامه داد: سازمان بازرسی و همچنین ادارات مربوطه در استان‌ها وظیفه دارند که در زمینه اجرای کامل قوانین در دستگاه‌های اداری و خدماتی و سازمانها نظارت کافی داشته باشند.

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/bkvu

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا