اخبارخراسان جنوبی

مرتضوی: حمایت از اشتغال دانش بنیان از مهم ترین تعهدات وزارت کار است

«سیدصولت مرتضوی» در حاشیه نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگاران، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال جاری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین را از محور‌های اساسی برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذکر کرد.

وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از منابع مختلف از جمله منابع تبصره ۱۶ و ۱۸ از ظرفیت‌های این بخش در مسیر رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بهره گرفته می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملی یاد کرد و گفت: جهت‌گیری فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان در مسیر کارآفریتی یک اصل مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از فرهنگ و مقوله دانش‌بنیان دفاع می‌کنند و این مسأله را محور اساسی نام‌گذاری سال جاری توسط ایشان قرار گرفته است، افزود: حمایت از اشتغال دانش‌بنیان از جمله تعهد‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کارآفرینی و اشتغال در کشور است.

وی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تعاونی در خراسان‌جنوبی باید در اولویت مسئولان ذیربط قرار گیرد.

مرتضوی یادآور شد: باید ضمن بررسی مسائل و مشکلات اجرای طرح‌های نیمه‌تمام از همه ظرفیت‌های موجود برای شتاب‌بخشی در تکمیل آن‌ها بهره گرفت.

وزیر تعاون ضمن تأکید بر لزوم افزایش هم‌افزایی مدیران با مردم گفت: باید مسائل و مشکلات مردمی به صورت ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد و مدیران از همه توان خود برای گره‌گشایی و رفع تنگنا‌ها استفاده کنند.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/hszc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا