دسته‌بندی نشده

مردم ایتالیا در رژیم غذایی اجباری

به نقل از راشاتودی، اتحادیه ملی مصرف‌کنندگان ایتالیا هشدار داد که استانداردهای زندگی خانوارهای این کشور به خاطر افزایش هفته به هفته قیمت مواد غذایی در حال افول است. قیمت مواد غذایی در فروشگاه‌های ایتالیا نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد کرده و خانوارهای این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجبور کرده تا عادت‌های خرید خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهند و به سمت کالاهای تخفیف‌خورده بروند.

این نهاد اعلام کرده که بسیاری از مصرف‌کنندگان ایتالیایی یا مجبور شده‌اند به سمت خرید مواد غذایی ارزان‌قیمت بروند و یا به‌طور کلی برخی کالاها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از فهرست خرید خود حذف کنند.

اتحادیه ملی مصرف کنندگان ایتالیا می‌گوید با وجود تبلیغات گسترده در تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها مبنی بر پایین ماندن قیمت‌ها یا ارائه تخفیف زیاد، اما مردم به‌طور دائم شاهد افزایش قیمت‌ها هستند و هر هفته که به فروشگاه‌ها می‌روند این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه می‌کنند.

کاهش خرید مردم به علت افزایش بی رویه قیمت

اخیرا فدراسیون صنعت ایتالیا هم اعلام کرده که مردم این کشور در حال کم کردن خریدهای خود از فروشگاه‌ها هستند و به سمت خرید برندهای ارزان‌قیمت رفته و یا فقط کالاهای ضروری خرید می‌کنند.

آمارهای موجود نشان می‌دهد که خانوارهای ایتالیایی در سه ماهه پایانی سال گذشته نسبت به سال 2021 خرید خود از فروشگاه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 8.7 درصد کمتر کرده‌اند.

اتحادیه ملی مصرف کنندگان ایتالیا می‌گوید که مردم این کشور به خاطر سر به فلک کشیدن تورم در یک رژیم غذایی اجباری به سر می‌برند.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                  https://fesadsetiz.ir/muju

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا