دسته‌بندی نشده

معرفی یک‌هزار بنگاه معاملاتی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی‌

 به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، رضا زرین گل عملکرد بازرسی‌های انجام شده از مشاوران املاک را در 6 ماهه اول سال جاری اعلام کرد و گفت: در این طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی معاملات ملکی و مشاورین املاک با هدف نظارت بر اجاره بهای مسکن و کنترل قیمت های مسکن از سوی بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و 7 هزار و 968 مورد بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در کشور انجام شد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 325 واحد صنفی مختلف شناسایی و پرونده های مربوطه با ارزش بیش از 132 میلیارد و 513 میلیون و 748 هزار و 646 ریال برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع ذی صلاح ارسال شد. وی اظهار داشت: گران فروشی خدمات با 501 مورد عدم درج تعرفه در محل با 876 مورد، عدم صدور فاکتور با 914 مورد و در نهایت نداشتن پروانه کسب با 242 مورد از عمده تخلفات این واحدهای صنفی است.

زرین گل بیان داشت: با عنایت به شرایط ویژه اقتصادی کشور و در راستای تنظیم بازار مسکن، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های بازرسی مشاوران املاک فعالانه به انجام مسوولیت خواهند پرداخت و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌کنند. مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت اظهار داشت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با سامانه 124 تماس گیرند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه:                    https://fesadsetiz.ir/lmy7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا