کرمانمبارزه با قاچاق کالا و ارز

مقابله با قاچاق سوخت باید به صورت سیستماتیک انجام شود

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با نمایندگان جایگاه‌داران سوخت در استان کرمان، اظهار داشت: در سفر به جنوب استان کرمان، شاهد ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت بودیم که در قالب جلسات مختلف با مسئولان قضایی و اجرایی زمینه‌های رفع این مشکلات فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از سوخت‌گیری‌ها توسط مردم عادی انجام می‌شود، گفت: بخش بسیار کمی از مراجعان به جایگاه‌های سوخت به دنبال سوءاستفاده و سوختگیری غیرقانونی هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، عنوان کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و سوخت‌گیری‌های غیرقانونی باید از ابزارهای علمی و سامانه‌ها به نحوی استفاده شود که مشکلی برای عموم مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان کرمان دفاع از جایگاه‌داران سوخت سالم و قانونمند را در دستور کار دارد، گفت: باید از ابزارهای علمی و سامانه‌های مختلف و به روز برای جلوگیری از سوختگیری‌های غیرقانونی و قاچاق سوخت استفاده شود.

حمیدی، مبارزه با قاچاق سوخت را یک اولویت برشمرد و اظهار داشت: در حوزه مقابله با قاچاق سوخت باید کارهای اساسی انجام و به صورت سیستماتیک از قاچاق سوخت جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در دستگاه قضایی اصل بر این است که از جایگاه‌داران سوخت که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند حمایت شود، گفت: در صورت احراز تخلف از سوی هر فرد در هر جایگاهی، دستگاه قضایی براساس قانون با متخلف یا متخلفان برخورد خواهد کرد.


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/526u

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا