اخبار

مقاوم سازی اقتصاد تحت رصد دشمن

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پس از یک دوره فعالیت ناموفق و غیر موثر در دولت گذشته، رویه خود را تغییر داد و از ابتدای سال ۱۴۰۱ با محوریت طرح‌های جهشی، فوق‌العاده و اولویت‌دار، در دولت سیزدهم آغاز به کار کرد.

طرح های جهشی و اولویت دار دولت

در همین راستا، ۴ طرح اولویت‌دار و راهبردی دولت سیزدهم تحت عناوین «جهش کریدور ترانزیتی شمال جنوب»، «توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز»، «تامین پایدار غذای اساسی» و «توسعه نظامات بانکی بین‌المللی» در این ستاد به تصویب رسید تا با پیگیری مستمر و تسهیل گری و مانع زدایی و هماهنگی بین دستگاهی، تا حصول نتیجه دنبال شود.

مقاوم‌سازی اقتصاد و رشد و پیشرفت پایدار اقتصادی

این طرح‌ها در چارچوب «نقشه مقاوم‌سازی اقتصاد ایران» قرار دارد و بر «به‌روزرسانی و بالفعل‌ شدن مزیت‌های بالقوه اقتصادی کشور جهت استحکام ساخت درونی قدرت» و «توسعه تعاملات هدفمند با شرکای بزرگ اقتصادی مبتنی بر آن» استوار است. دولت بنا دارد با اجرای این طرح‌ها، مقاوم‌سازی اقتصاد و رشد و پیشرفت پایدار اقتصادی را با وجود فشار حداکثری دشمن، محقق نماید. در صورتی که این طرح‌ها بدون توقف و تعلل، پیگیری و دنبال شود، تحقق این اهداف امکان‌پذیر خواهد بود.

تقویت نظام توسط رهبر انقلاب

در همین راستا، شبکه تلویزیونی وابسته به منافقین (ندای آزادی) اخیرا در یک گزارش خبری، به بررسی جزئیات طرح‌هایی که در دولت سیزدهم در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده پرداخت و از پیشبرد چنین طرح‌هایی، شدیدا ابراز نگرانی کرد. به عقیده این شبکه معاند، رهبر ایران همه ارگانها را در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به خط کرده تا با اجرای طرح‌های بزرگ و اولویت‌دار که اخیرا در این ستاد به تصویب رسیده، نظام را تقویت کند و تحریم‌ها را بی‌اثر نماید.

 

لینک کوتاه:        https://fesadsetiz.ir/dkc1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا