اخباربانکداری

‌همایش سیاست‌های پولی و ارزی در بانک مرکزی‌

به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، سی‌امین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با همت پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری این همایش، بررسی کلان روندهای بین‌المللی سیاست‌های پولی و ارزی، ایجاد فضای مناسب برای سیاست‌گذاران، بانکداران و اقتصاد‌دانان جهت تبادل نظر در مورد چشم‌انداز سیاست های پولی و ارزی و صنعت بانکی کشور، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات در حوزه سیاست های پولی و ارزی و بررسی قوانین موجود است.

در این همایش دستاوردهای ملی و بین‌المللی سیاست‌های پولی و ارزی و نظام بانکی نیز ارائه می‌شود.

پژوهشکده پولی بازوی تحقیقاتی بانک مرکزی

پژوهشکده پولی و بانکی به عنوان بازوی تحقیقاتی بانک‌مرکزی در گسترش تحقیقات و مطالعات علمی در زمینه پولی و بانکی فعالیت می‌کند و هر ساله همایش سیاست‌های پولی و ارزی و همچنین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را برگزار می‌کند.

همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی تاکنون در ۲۹ دوره برگزار شده و تا سی‌امین دوره آن نیز ۴۰ روز باقی‌مانده است. همایش سیاست‌های پولی و ارزی فرصتی برای بررسی چالش‌های پیش‌روی نظام بانکی و مالی کشور و ارائه راهکار‌های عملی برای برون‌رفت از آن توسط اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران و دانشجویان فعال در حوزه پولی و بانکی کشور است.

تثبیت اقتصادی؛ حکمرانی و سیاستگذاری

موضوع اصلی این دوره همایش «تثبیت اقتصادی؛ حکمرانی و سیاستگذاری» و محور‌های آن چارچوب سیاست پولی برای تثبیت اقتصادی، چارچوب سیاست مالی برای تثبیت اقتصادی، سیاست ارزی و تثبیت اقتصادی، نظام بانکی و تثبیت اقتصادی و حکمرانی و ثبات اقتصادی است.

این همایش در ۱۲ پنل تخصصی و با بیش از ۵۰ سخنرانی از اساتید، مسئولان و پژوهشگران حوزه پولی و ارزی برگزار می‌شود. مهمانان ویژه این همایش، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه هستند که به عنوان سخنرانان کلیدی حضور خواهند داشت.

ارسال آثار مقالات به همایش

مهلت ارسال مقالات پیش از این تا دهم اردیبهشت ماه بود که تا ۲۳ اردیبهشت ماه تمدید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مقالات می‌توانید به آدرس سایت پژوهشکده پولی و بانکی یا به نشانی اینترنتی www.mepac.mbri.ac.ir مراجعه نمایید.

 

 

لینک کوتاه:            https://fesadsetiz.ir/gveq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا