اخبار

وام ۳۰۰ میلیونی با اقساط ۵ میلیونی| نحوه دریافت وام بی دردسر

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ، افرادی امکان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک سپه را دارند که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. ضمانت صلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. این تسهیلات کاملا قرض الحسنه بوده و تنها بانک برای تامین هزینه‌های خود از آن کارمزد دو درصدی دریافت می‌کند. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات منعطف بوده و بین ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به شرایط ذکرشده برای دریافت وام، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از خدمات پولی و وام بانک سپه

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ۹۸ سال پیش با سرمایه تقریبا ۳۸۸ هزار تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فعال مالی و اقتصادی کشور در خصوص افتتاح انواع سپرده، امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و دیگر خدمات مجاز پولی و بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. بانک سپه در ارائه خدمات در عرصه بین المللی نیز مورد توجه مشتریان ساکن در خارج کشور است.

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/gyep

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا