جشنواره 8 فرمانمیز های تخصصینشست های تخصصیویژه

پنل تخصصی بازخوانی فرمان ۸ ماده ای رهبری با حضور دبیران و اعضای دفاتر استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ، پنل تخصصی بازخوانی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با حضور دکتر گودرزی (دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی )دکتر امیری ( مدیر کل مطالعات و پژوهش های معاونت حقوقی ریاست جمهوری ) ، دکتر الفت پور( رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران ) و همچنین دبیران و اعضا مرکزی دفاتر استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در سالن حجاب برگزار شد .
در این نشست ضمن بازخوانی فرمان هشت ماده ای درباره مبارزه با فساد ، به بررسی عملکرد نهاد های مختلف در مبارزه با این پدیده نیز پرداخته شد .

داوود گودرزی

دکتر گودرزی کاهش امکان وقوع فساد ، شناسایی سریع فساد و سرعت و قاطعیت در برخورد با شخص فاسد را سه گام اثاثی در راه مبارزه با فساد برشمرد و تاکید کرد : مبارزه سیستمی بوسیله اصلاح زیر ساخت های اقتصاد و اداره کشور ، هوشمندانه ترین روش برای کاهش فساد در کشور است .

وی ادامه داد : در این راه نباید ترسید زیرا به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب ، بعد از آن نعره ها بلند خواهد شد و موج تهمت به سمت شما روانه خواهد شد . پس نباید دلسرد شویم و به کمک حلقه های میانی و مردمی ، این راه سخت را بپیماییم .

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد : بدون شبکه و جبهه واحد نمیتوان به مبارزه سیستمی با فساد رفت . ما بر اساس دانش و تجربه ای که درباره مبارزه با فساد در داخل و خارج از کشور داریم و طبق فرامین مقام معظم رهبری ، به این نتیجه رسیدیم که آینده مهم تر از گذشته است در نتیجه توقف فساد در اولویت قرار خواهد داشت .

پنل تخصصی بازخوانی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سالن حجاب برگزار شد .

دکتر الفت پور نیز بیان کرد : چهارچوب بندی کردن مسئله فساد و چگونگی تجزیه و تحلیل آن از اهمیت بالایی برخوردار است .به عقیده بنده کشور هایی که در حوزه مبارزه با فساد موفق بودند ، دلیلشان نقش آفرینی مردم بوده است .

پنل تخصصی بازخوانی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سالن حجاب برگزار شد .

دکتر امیری در این نشست خاطر نشان کرد : فساد یک مفهوم نوظهور است که فارغ از ادبیات اسلامی و نهج البلاغه بعد از تشکیل دولت به معنای دولت مدرن ، در ادبیات بین الملل شکل گرفته است . تعریف پذیرفته از فساد ، سو استفاده از قدرت سپرده شده برای نفع شخصی است .

 

پنل تخصصی بازخوانی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سالن حجاب برگزار شد .

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/1mxw

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا