کردستانمبارزه با قاچاق کالا و ارز

کشف کالای قاچاق در قروه

به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کردستان، سردار علی آزادی  اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی ، در راستای مقابله با قاچاق کالا حین گشت زنی در محور قروه به همدان ، یک دستگاه خودرو کامیون را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروی مذکور ۵۲۶ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه، ۱۲۷ دستگاه انواع مختلف پخش خودرو، ۹ دستگاه دوربین مداربسته، ۲۹ عدد انواع ماشین اصلاح پیرایشی و چند قلم اقلام متفرقه خارجی قاچاق کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف گوشی های آیفون قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف ۱۶ دستگاه گوشی آیفون قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در بیجار خبر داد.

سردار آزادی اضافه کرد: مأموران انتظامی بیجار در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل گوشی آیفون قاچاق شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و اقدامات فنی و پلیسی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۶ دستگاه گوشی آیفون قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآوردکردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/rvq1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا