سیستان و بلوچستانمبارزه با قاچاق کالا و ارز

کشف 48 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان «سیب و سوران» و پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی، طی چند عملیات موفق به شناسایی دو محموله سوخت شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه کامیون تانکردار افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو‌های مذکور، بیش از 48 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق ازنوع نفت کوره و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
سردار طاهری تصریح کرد: کارشناسان ارزش قاچاق مکشوفه را بیش از 16 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/rosk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا