اخباریزد

گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یزد

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) با معرفی مشاغل خرد خانگی در حوزه‌های مختلف دایر و تا ۱۲ خردادماه جاری برپاست.

حسین آزادی نژاد، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه افزود: حمایت از مشاغل خرد و خانگی، تقویت تولید و حمایت از بانوان سرپرست خانوار از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

وی به اهمیت تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی طبق توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها جزو برنامه محوری بسیج در مناطق مختلف و پارک‌های شهرستان یزد است.

آزادی نژاد بیان کرد: در این نمایشگاه تمامی وسایل و اجناس مختلفی که توسط بانوان و سایر اقشار به صورت خرد و خانگی تولید می‌شود در معرض دید و فروش برای خرید شهروندان گذاشته می‌شود.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یزد

این مسئول همچنین از ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان برای ایجاد کارگاه و بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: افراد برای اطلاع از وضعیت تسهیلات به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

آزادی نژاد یکی از مهمترین برنامه‌های امسال را تحقق شعار سال با همکاری بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت ذکر و ابراز امیدواری کرد همه بخش‌ها در کنار دولت و مسئولان برای اقدام مقاومتی تلاش کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

لینک کوتاه : https://fesadsetiz.ir/ynjb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا