اخبارمبارزه با فساد

۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در قشم توقیف شد

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی سرهنگ مهراب کاظمی : ماموران پلیس مبارزه با قاچاق شهرستان قشم در اجرای این طرح، هنگام گشت زنی و پایش خودروهای عبوری در این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ماموران در یک اقدام ضربتی این خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن چهار هزار و ۶۴ ثوب انواع پوشاک، ۳۸۸ عدد انواع کالا و مصنوعات و ۹۸ تخته پتو مسافرتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ کاظمی به قشموندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا های قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/82j0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا