اخبارچهارمحال و بختیاری

پیام تسلیت قرارگاه مبارزه با مفاسد استان چهارمحال‌وبختیاری در پی درگذشت شهادت‌گونه‌ی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی و هیات همراه و اشاره به وجود ۲ نفر از هم‌استانی‌های عزیز در این واقعه

بسمه‌تعالی

 

وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ/۱۶۹ آل‌عمران

 

 

با شنیدن خبر سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، هیات همراه و کادر پرواز، قلوب مومنین غمگین و بُهت و حیرت وجود اینجانب و تمام دوستداران ایشان را فرا گرفت. انصافا حق خدمات صادقانه‌ی سَیدابراهیم‌رئیسی و وزیر محترم امور خارجه و هیات همراه کمتر از شهادت نبود.

خستگی‌ناپذیری برای سرافرازی ملت ایران خصوصیت بارز وی در جایگاه ریاست جمهوری بود و همین موجب محبوبیت در قلوب مؤمنین به‌ ویژه مستضعفان و محرومان شد. عروج وی و همراهانش در حادثهٔ سقوط بالگرد گواهی روشن است که آن شهید گران‌قدر مسئولی پشت‌میزنشین و عافیت‌طلب نبود و برای رسیدگی به امور مردم خطرها را به جان می‌خرید.

اما این حادثه‌ برای مردم عزیز استان چهارمحال‌وبختیاری قطعا رنگ و روی دیگری داشت. وجود ۲ نفر از بهترین یاران انقلاب در میان شهدای این واقعه، یعنی برادر عزیز و ارزشمندم سردار شهید سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و همچنین کادر پرواز سرهنگ خلبان شهید محسن دریانوش معنای دیگری به این واقعه بخشید.

اینجانب از طرف خود و همکاران پرتلاشم در قرارگاه مبارزه با مفاسد خدمت ملت شریف ایران و خانواده‌ی بزرگ مردم استان چهارمحال‌وبختیاری، بیت مکرم شهیدان این واقعه، دوستان‌، همراهان، بازماندگان و یادگاران این فقدان را تسلیت گفته و امیدوارم مهمان سفره‌ی بابرکت سیدالشهدا حضرت اباعبداله‌الحسین(ع) در کنار حاج‌قاسم عزیز ماجور و محشور باشند اِن‌شاءالله.

همگان بدانند که قطعا هیچ‌گونه خللی در مسیر پیشرفت کشور و ملت بزرگ ایران پیش نخواهد آمد. یاد شهیدان جاویدان، و راهشان پر رهرو باد.

 

امید که مقبول درگاه حق باشیم

دهقانی‌نیا

۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/omv6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا